Bekijk onze sterke punten
Op01, mrt 2012 | Geen reacties | In Webdevelopment | Dooradmin
Website De Korenbloem
Tuincenter De Korenbloem wou concurreren met grote tuincentra en gaf aan dat het tijd was om de stap te zetten. De website en het webdesign moest gefocust zijn op informatieverstrekking en het ruime aanbod.
Alles binnen handbereik
Vanuit die filosofie werd de volledige website opgebouwd als steeds doorlopend platform die leidt van informatie naar informatie. Geen enkele klik is er één te veel. Alle informatie over De Korenbloem ligt binnen (klik)bereik.
“Ik ben er heel tevreden over, ik wist niet dat ik zoveel bezoekers had”
zaakvoerster De Korenbloem
De nadruk lag ook bij het goed gevonden worden door zoekmachines. De Korenbloem haalde in geen tijd de top van Google en haalt maandelijks honderden nieuwe bezoekers. Die zijn goed te zien in de back-end van de website dankzij de geïntegreerde Google Analytics
Video-integratie
Het bedrijfsfilmpje van De Korenbloem moest goed zichtbaar zijn op de volledige website. Contactpunt integreerde de video in het webdesign waardoor bezoekers deze probleemloos kunnen delen en bekijken via alle kanalen en dragers.