Bekijk onze sterke punten
Op12, jan 2012 | Geen reacties | In Sociale media | Dooradmin
Optiek Vandeweghe Facebook-fotoactie
Brillenzaak Optiek Vandeweghe promootte zijn nieuwe collectie en opendeurdagen met een actieve Facebookcampagne. Iedereen die een leuke foto met zijn of haar favoriete bril instuurde die veel vind-ik-leuk’s opleverde maakte kans op een exclusieve Ray-Ban zonnebril. Het grote succes zorgde enkele maanden later voor een nieuwe wedstrijd. Deze keer konden Facebookgebruikers meespelen door de zijn “Ik zet mijn Theo af als..” aan te vullen.
Optiek Vandeweghe kreeg tijdens de campagnes begeleiding bij het opvolgen ervan. De opvolging zorgde ervoor dat de zaak regelmatig en zelfstandig Facebookcampagnes lanceert, met succes!
Brillenzaak Optiek Vandeweghe promootte zijn nieuwe collectie en opendeurdagen met een actieve Facebookcampagne. Iedereen die een leuke foto met zijn of haar favoriete bril instuurde die veel vind-ik-leuk’s opleverde maakte kans op een exclusieve Ray-Ban zonnebril. Het grote succes zorgde enkele maanden later voor een nieuwe wedstrijd. Deze keer konden Facebookgebruikers meespelen door de zijn “Ik zet mijn Theo af als..” aan te vullen.
Optiek Vandeweghe kreeg tijdens decampagnes begeleiding bij het opvolgen ervan. De opvolging zorgde ervoor dat de zaak regelmatig en zelfstandig Facebookcampagnes lanceert, met succes!